torsdag 31 maj 2012

Bästa arbetsplatsen...



Idag blev det jobb hemifrån uterummet igen. :-) Jag känner mig lyckligt lottad som kan jobba hemifrån ganska ofta. Jag har så mycket lättare att koncentrera mig här mellan mina växter. Just nu har vi en gammal trädgårdsgrupp här som de förra ägarna till huset lämnade men jag skulle vilja ha någon slags dagbädd för vi sitter nästan aldrig i uterummet och äter utan jag använder det mest för att vila, sitta och snacka med någon enstaka annan person eller till att jobba när det är för kallt för att sitta ute. Så en dagbädd med en eller två stolar och ett litet bord borde kunna räcka för mig. :-)

Angående något helt annat så tycker jag att det är lite roligt att man kan börja ryckas med av trender när man läser för många bloggar. Något som jag alltid har tyckt var löjligt fult är patinerade krukor men nu har jag själv börjat smörja in krukor med joghurt, kaffe och annat gott. Såhär ser några av dem ut just nu. Tyvärr tycker jag att krukan till vänster är finast och den har jag faktiskt inte gjort något med alls så jag vet ju inte direkt hur jag ska få till effekten igen...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar