tisdag 29 maj 2012

Syrener

Inte illa när man välkomnas i uterummet av en bukett syrener som är så stor att hela apelsinträdet får plats under tycker jag... Eller så är apelsinträdet så litet... Det är nog lite både och faktiskt.

Livet är ganska stressigt just nu och jag orkar inte alltid med att blogga. Hinner inte riktigt med att vara ute i trädgården så mycket som jag skulle vilja heller men jag försöker vara ute lite ibland. Ikväll planterade jag om mina fuchsior vid ingången. Resten av kvällen gick åt till att slå in paket för imorgon fyller minstingen 2 år. :-)


3 kommentarer:

  1. Fint med en minstingen som fyller år!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bukett! Det doftar så underbart nu när man går ut i trädgården av syrenerna som blommar.
    Hoppas du snart får tid att njuta mer i trädgården.
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  3. Grattis till 2-åringen! Visst är det mycket nu...önskar man kunde bromsa lite och bara njuta.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera